نمایه نویسندگان

ا

  • امیرارجمند، کامران جایگزینی علوم جدید در ایران: نگاه دیگری به علمای امامیه وعلوم جدید [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 113-159]

ح

  • حسین‌زاده، مائده روش‌های ترسیمی (آنالما) برای تعیین جهت قبله در زیج یمینی و مقایسۀ آن‌ها با روش‌های موجود در آثار حبش حاسب و ابوریحان بیرونی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 31-50]

ر

  • رحیمی، عبدالرفیع نگاه تأویل گرایانۀ شیخ احمد احسایی به طبیعت و پدیده های طبیعی برمبنای آیات قرآن [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 95-112]

س

  • سلیمانی تبار، محمد نگاه تأویل گرایانۀ شیخ احمد احسایی به طبیعت و پدیده های طبیعی برمبنای آیات قرآن [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 95-112]

ع

  • عبدالهی، محمدجواد نسبت مکاتب سنتی و مدارس نوین در استقرار نظم جدید آموزشی در ایران: 1276 تا 1280ش [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 11-29]
  • عصارزادگان، نرگس مروری بر آثار قاسم‌علی قائنی ریاضی‌دان و منجم سدۀ یازدهم هجری و بررسی محتوای رساله‌های اسطرلاب او [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 1-22]

ف

  • فلاحی، اسدالله نسبت قضایای خارجیه و شخصیه: تاریخ یک اشتباه [دوره 21، شماره 2، 1402، صفحه 23-52]

ک

  • کاظمی، مرضیه شناخت طلق در آثار دورۀ اسلامی [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 1-9]
  • کافی، مجید ماهیت پیوستاری علوم [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 51-75]
  • کاوسی رحیم، علی آیا فرمول شیمیایی آب به صورت HO «غلط» بود؟ [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 77-93]

م

  • معینی، نرگس نسبت مکاتب سنتی و مدارس نوین در استقرار نظم جدید آموزشی در ایران: 1276 تا 1280ش [دوره 21، شماره 1، 1402، صفحه 11-29]